.
אחרי שיותר מ-1000 בניינים השתמשו בשירות של RUN MAXI וחסכו זמן, כסף ואנרגיה
על תהליכים רפטטיביים ופרימיטיביים, חברת RUN MAXI מציגה:
חייגו עכשיו
חברת RUN MAXI מעניקה שירות מקצועי תומך לחברות ניהול ואחזקת מבנים באמצעות טכנולוגיה דיגיטלית מתקדמת המאפשרת לחסוך בעלויות תפעול ולהגביר את אחוזי הרווח בקלות ובמהירות.
המערכת מיועדת לחברות ניהול ואחזקה אשר מעוניינות ויכולות לקלוט עוד בניינים חדשים למעגל הלקוחות הפעילים שלהם ובמקביל לחסוך משמעותית בהוצאות התפעול של העסק.
גם ללא אילוצי תקופת הקורונה, היה מאוד מאתגר לסגור דוחות רווחיים בענף הניהול נכסים. כל מבנה מגורים משותף הוא יחידת רווח והפסד נפרדת המחייבת 100% מקצועיות כגון ניהול ספקים שותף, תהליכי גבייה, הנפקת חשבוניות וניהול פיננסי, עריכת דוחות, טיפול בתקלות ובלת"מים באופן כזה שמצד אחד ישאיר את דיירי הבניין מרוצים מהשירות אך גם ולא פחות מזאת, אחוז הרווח התפעולי אכן יצדיק את הפעילות העסקית ומעלה.
גביית ועד הבית וטיפול בסרבני תשלום על פי נוהל גבייה קבוע ושיטתי שמאפשר לכם לשמור על רמת חיים גבוה בבניין והמנעות מאי נעימויות, כל זה ללא עמלת סליקה!
ריכוז כל הפניות ותלונות הדיירים לאזור ייעודי במערכת באמצעות פתיחת קריאות שירות ושיוך לגורמים השונים בהתאם לסוג הקריאה. לרשות הדיירים מוקד טלפוני, וואטסאפ ואפליקציה ייעודית לתפעול הבניין.
על שם חברת הניהול שלכם עם פירוט מרוכז של דוח האירועים המדוייק של כל מה שטופל במהלך החודש והפצתו לועדים כל חודש באופן מסודר ומרשים עם המיתוג שלכם.
לפתיחת קריאות שירות ובירור מצב חשבון של דמי ועד הבית. שירות לקוחות ובעיקר לתיעוד הנעשה במהך החודש על ידי דיירי הבניין. מעבר לחווית השירות משמש להוכחות יכולת וטיפול ומעצים את הרושם החיובי על אופי השירות והמקצועיות
היומן נגיש לצפייה לוועדים, כך שיוכלו לראות מראש מה הלוז השנתי על פי התאריכים הקבועים, גם הביקורות החיצוניות של המערכות להזמנת בעלי המקצוע והן את הסיורים היזומים על ידי אנשי האחזקה תוך תיעוד שלהם במערכת.
העובדים, הספקים והקבלנים מקבלים בצורה מסודרת וקבועה את כל הקריאות שלהם על בסיס יומי. הדיירים מקבלים חווית שירות מהירה ואלגנטית אשר מצטיירת באופן רציני על ידי הוועד והדיירים
משמש להפצת הודעות שותפות ומיילים מרוכזים לכלל הדיירים. יש אפשרות להזרים תוכן אשר מעשיר את הקשר עם הדיירים ובאמצעות זאת מחזק את הקשר העסקי עם חברת הניהול.
כל פעולה מפורטת ושקופה על פי סוג לועדים המורשים לצפייה. פילוח ההכנסות על פי הסוגים השונים של אמצעי התשלום, חודשים, ועוד זמין אונליין. ניהול התשלומים מרוכז של דיירי הבניין ולספקים לרבות חברת הניהול ישירות דרך המערכת.
הטמעה מול הדיירים העברת הנתונים והכשרת הצוות עלינו !
אופן השימוש במערכת חשבו לנו מאוד! לכן אנחנו נדאג להעביר את הכל בצורה מסודרת ומאורגנת, נכשיר אתכם ואת הצוות שלכם לצורך שימוש חכם ואפקטיבי ביכולות הטכנלוגיות של המערכת תוך התמעת שיטות עבודה חכמות ופשוטות ליישום.
אז מה זה מצריך מחברת הניהול? יש למעשה שני מסלולים: 👇
שירות | שימוש במערכת | שימוש במערכת + שירותי גבייה |
---|---|---|
עלות
| 1,500 ש"ח | תוספת של 4,000 ש"ח |
תשלום של הוצאות הבניין ישירות דרך המערכת (לרבות תשלום לחברת הניהול עצמה) | רק רישום הוצאות | אפשרי |
אפשרות תשלום ועד הבית באשראי | ניתן עם עמלה 1.5% | 1% |
קבלת לקוחות חדשים – בניינים מאיתנו לניהול מלא | ללא | כלול |
מוקד טלפוני 24/7 לפתיחת תקלות | ללא | כולל |
גבייה בפועל ופנייה לדיירים על פי נוהל קבוע וטיפול משפטי בסרבנים | ללא | כולל |
שימוש וקבלת ספקים מאיתנו לכל תחום נדרש (נקיון גינון חשמל אינסטלציה, מערכות וכו) | כולל | כולל |
הקמת הבניין | ללא | כולל |
ייעוץ משפטי בנושאי הבית המשותף | כולל | כולל |
אפליקציה למחשב ולנייד – לניהול הבניין (כלי לתפעול וניהול הבניין תשלומים, תקלות הכנסות הוצאות יומן ) | כולל | כולל |
ניהול בניינים מקצועי ושקוף במחיר הוגן וברמת שירות גבוהה במיוחד. השירות ניתן ברובו מרחוק ולכן מוזיל את העלויות השותפות. המערכת חכמה מאוד עקב נסיונה רב השנים בניהול בתים משותפים בכל הארץ.
ניהול הוצאות הבניין והכנסת כל פעולה מפורטת בהוצאות, ותשלום לספקים, על פי סוג שקוף לועדים.
שקיפות מלאה במצב הגבייה, פילוח ההכנסות על פי הסוגים השונים של אמצעי התשלום נגיש לכולם.
שיוך אוטמטי לפי סוג הקריאה ישירות לגורם הרלוונטי, לחברת הניקיון/אחראי הניקיון אם זה קריאות ניקיון , לגנן אם זה גינון שוטף, לאיש האחזקה ולחברת המעליות הספיציפית של כל בניין.
ניהול האירועים המחזוריים והביקורות של המערכות החשובות של הבניין והזמנת בעלי המקצוע לטיפול בהם בצורה קבועה ומסודרת.
ייעוץ משפטי בנושאי הבית המשותף לבניינים שעובדים איתנו כולל הכוונה מקצועית וליווי המקנה כלים לוועד הבית בהתמודדות השוטפת בבניין.
1. בקשת תשלום – בכל שבוע תצא פנייה לחייבים להסדרת החוב (טלפונים מיילים והודעות למי שלא ענה).
2. מכתב התראה – במידה ודייר מגיע לחוב של חודשיים יוצא לו מכתב התראה אוטומטי לפני שזה עובר לטיפול משפטי ומתווספים לו עלויות גבייה נוספות.
3. מכתב עו"ד – במידה ודייר מגיע לחוב של 3 חודשים החוב מתחיל טיפול משפטי יוצא מכתב עו"ד אוטומטי מה שמוסיף עלויות גבייה.
4. תביעה – לאחר מכן בשיקול דעת ובאישור של הועד יוגשו תביעות למפקחת על הבתים המשותפים. שימו לב: מובהר בזאת שהגשת תביעה כנגד סרבני תשלום
תשלום באשראי – התשלום מתבצע באמצעות אשראי ללא עמלת סליקה, ניתן לבצע הוראות קבע הוראת הקבע נסלקת בכל חודש ב25 לחודש עבור החודש הבא (וכך הכספים עוברים לחשבון בתחילת החודש).
במקרים פרטניים – כאשר יש בעיה עם אשראי יגבה באמצעות דרכי תשלום אחרות. על כל דייר שביצע העברה בנקאית נדרש להעביר צילום של האסמכתא למייל הבא של המשרד
(Pay@runmaxi.co.il) בכדי שיוציאו לו קבלה ויעדכנו במערכת את התשלום שביצע, דייר שירצה לשלם בצ'קים יעביר לידי נציג הדיירים ועל הנציג להזין את התשלום במערכת כדי שתהיה מעודכנת ולא יפנו אל אותו דייר בבקשה לתשלום, הוראות קבע על הנציג רק להזין את התשלומים להנפקת קבלות, החברה אינה צופה בחשבון הועד).
אינה תלויה בהסכמת הנציגות ומוגשת באופן קבוע לאחר חוב בסה"כ של 6 חודשים.
סליקת דמי הועד באשראי והעברתו לחשבון הועד מתבצע על ידי החברה והכספים שנגבו באשראי במהלך החודש הנוכחי יועבר לחשבון הוועד בניכוי עלות השירות עד ה10 לכל חודש שלאחריו.
ניתן לצפות במצב התשלומים
דרך המערכת (במחשב או באפליקציה לכל מי שמוגדר כ"משתמש ועד", ולהזין תשלומים שבוצעו שלא באשראי)
דוחות ופירוט – דוח הכולל נתוני גבייה והוצאות זמין בכל עת באפליקציה. ובכל חודש יישלח לנציגות דוח פירוט הכנסות במייל.
לחתום דיגיטלית על הסכם בקישור ולהעביר את פרטי הבניין (למלא קובץ אקסל עם הפרטים כדי שיקימו את הבניין. במערכת)
ניתן לשלם גם לא באשראי, צ'ק יועבר לנציג הבניין ויוזן במערכת, לגבי העברה, יישלח אסמכתא אלינו ותונפק קבלה, אך השיטה היעילה והטובה ביותר היא אשראי בהוראת קבע אין עמלה, לא תופס מסגרת והקבלה יוצאת במקום ישירות למייל.
ניתן לבצע תשלום באמצעות המערכת שלנו, או לשלם ישירות מהחשבון של הבניין.
נהדר, ניתן לקבל את השירות שלנו, לחבר את חברת הניהול הנוכחית כספק ולקבל מאיתנו גבייה מושלמת וניהול קריאות שקוף מול החברה.
ממש לא, ניתן לעבוד עם הספקים שתבחרו, כל מה שנדרש זה להעביר את הפרטים שלהם כחלק מהקמת הבניין במערכת, וניתן תמיד לקבל מאיתנו ספקים בהמשך.
בעלות נוחה ואטרקטיבית ובשונה מכל התקשרות שתעשו עם חברת ניהול איתנו לא תאבדו נתוני מידע ולא תצטרכו לסרבל את נושא הגבייה בהעברת צקים בין חברת הניהול היוצאת לנכנסת, בנוסף במידה ותגלו שהניקיון לא מספיק טוב והאחזקה מושלמת דרכנו ניתן להחליף ספק נקודתית ובכך נמנעים מהימור כושל ויוצרים מערכת יחסים בריאה וטובה לשנים ארוכות יחד, ואף להחליף חברה מתחזקת ולשמור על גבייה מושלמת.
לכל בניין מכל סוג וגודל, בניינים שרוצים רק שירותי גבייה, בניינים שיש להם חברות ניהול ורוצים לייעל את התקשורת ולקבל גבייה מושלמת.
.